2010 m. lapkričio 3 d., trečiadienis

Cukinijų ir bulvių blynai


Šiuos blynus aš pirmą kartą paragavau pas mano žmogaus mamą. Man neapsakomai patiko, taigi namie kepiau jaukelis kartus. Gal jie tokie skanūs man dėl to, kad labai mėgstu bulvinius blynus, o šių blynų skonis ir yra kaip bulvinių blynų, tik jie labai lengvi, nesijaučia sunkumo.


Taigi, mums reikės:
Cukinijos dalies
2 bulvių
2 kiaušinių
Svogūno
2 VŠ miltų
druskos, pipirų

Paruošimas:
  1. Nulupame cukinijos žievę ir pašaliname sėklas. Sutarkuojame burokine tarka.
  2. Sutarkuojame bulves bulvine tarka.
  3. Sudedame kiaušinius, miltus, smulkiai supjaustytą svogūną, druską, pipirus. Išmaišome.
  4. Kepame kaip bulvinius blynus.
Skanaus!

4 komentarai:

  1. tikrai nuostabūs blynai

    AtsakytiPanaikinti
  2. Blynai skanūs, bet neklaidinkit žmoniųsu dviem šaukštais miltų. Bulvių dėjau 3 vnt, o miltų ne 2, 4 ir ne 6 šaukštus, nes kepimo eigoj cukinijos išleidžia sultis. Darai viską pagal receptą ir pusė blynų gaunasi košės pavidalo.

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. čia ne konditerija, kur kievienas gramas svarbus :) gal daugiau cukinijos įtarkavote, gal daugiau druskos nei aš įdėjote :) Gal labiau išsigandote skystos tešlos :) variantų gali būti ne vienas, ir svarbiausia, kad blynai buvo skanūs :)

      Panaikinti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...