2011 m. liepos 13 d., trečiadienis

Sukta duonelė su žolelėmis ir saulėje džiovintais pomidorais

 Nuvilnijo per blog'us šios duonelės kepimo banga. Pagavau ir aš šią bangą. Duonelė iš tiesų nuostabi. Puikus užkandis ir stalo puošmena. Aš pasiskaičiusi keliuose bloguose, kad tešla kietoka, patikrinau duonkepei beminkant tešlą ir man ji irgi tarsi pasirodė kietoka, tai įpyliau dar truputį vandens, bet be reikalo. Tešla gavosi skystoka, formuoti spiralę man buvo sunkoka. bet vis tiek labai skanu, taigi kitą sykį pilčiau vandens tiek, kiek nurodyta recepte.

Taigi, mums reikės:
130 g (1 puodelio) kukurūzų miltų
260 g (2 puodelių) 550D miltų
1 puodelio šilto vandens
10 g šviežių arba 1 AŠ sausų mielių
1 AŠ cukraus
1 AŠ druskos
3 VŠ alyvuogių aliejaus

Įdarui:
alliejuje marinuotų džiovintų pomidorų
3 skiltelių česnako
4 VŠ alyvuogių aliejaus (naudojau nuo pomidorų)
Provanso žolelių mišinio

Paruošimas:

  1. Naudojant sausas mieles, supilame jas į stiklinę šilto vandens su cukrumi ir paliekame kol suputos. 
  2. Sumaišome sijotus miltus, druską. Jei naudojame šviežias mieles, įtriname jas pirštais į miltus.
  3. Supilame vandenį, aliejų ir užminkome tešlą. Minkome bent 5 minutes, kol tešla pasidarys vientisa. 
  4. Uždengiame tešlą rankšluosčiu ir paliekame šiltai, kad pakiltų dvigubai (~1 val.).
  5. Pasiruošiame įdarą: supjaustome pomidorus, įspaudžiame česnako skilteles, supilame aliejų, beriame žolelių mišinį arba susmulkiname šviežias, viską sumaišome.
  6. Pakilusią tešlą lengvai perminkome ir iškočiojame į apskritimą. 
  7. Ant apskritimo paskleidžiame įdarą ir apskritimą supjaustome juostelėmis.
  8. Juostelėmis sukame vieną ant kitos į sraigę, pradedant nuo trumpiausios.
  9. Uždengiame rankšluosčiu ir paliekame pakilti ~ 30 min.
  10. Kepame iki 200 laipnsių įkaitintje orkaitėje apie 30 min., kol gražiai paruduoja.


Skanaus!

Šaltinis: Aguonėlės blog'as

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...