2011 m. liepos 27 d., trečiadienis

Mielinė bananų duona (kepta duonkepėje)


Žiūrėjo į mane du pavargę bananai, žiūrėjo ir prisižiūrėjo... Kur gi ne, kam ateina į galvą vasarą, kai pilna nuostabių vaisių ir uogų iš sodo, pirkti bananus?! Norėjosi iškepti ką nors naujo, taigi - štai šio noro rezultatas: kvapni, minkšta, skani bulka. Tiesa, bananai nepasakyčiau, kad labai būtų išryškėję, bet gal ir gerai-mano mama, nevalganti banaų, kirto šią bulka net ausys linko, net neįtardama nieko.

Taigi, mums reikės (~700 g kepaliukui):
85 ml pieno
60 g sviesto ar margarino
60 g cukraus
0,5 AŠ druskos
1 kiaušinio
1,5 vidutinio pernokusio banano
375 g kvietinių miltų    
2 AŠ sausų mielių
1 kiaušinio aptepimui
nuo savęs įdėjau cinmono apie 1 AŠ

Paruošimas:

  1. Pieną, sviestą ir cukrų pašildome ant ugnies, kad viskas susijugtų ir atvėsiname.
  2. Bananus sutriname, kad neliktų gumuliukų.
  3. Toliau viską darome, kaip papasakota čia. Aš tešlą ruošiau duonkepės pagalba.
  4. Iš pakilusios tešlos suformuojame kepaliuką arba pynę.
  5. Perkeliame į miltais pabarstytą skardą, pridengiame ir paliekame pakilti 30-40 min. Aš dėjau į silikoninę kekso formą, tai man tešla taip gerokai išlipo, ir gavosi grybo formos keplas :) Na bet svarbu nepabėgo.
  6. Aptepame plaktu kiaušiniu.
  7. Kepame iki 190 laipnsių įkaitintoje orkaitėje apie 35-45 minutes.


Skanaus!

Šaltinis: Knygelė kepame duoną namuose""

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...