2011 m. spalio 12 d., trečiadienis

Cukinijų ir varškės blynai su lašiša arba su dešrelėmis


Nemoku apsakyti kokią palaimą man suteikia šie blynai (tie kur su lašiša, žinoma). Pirmą kartą aš juos išsikepiau tikriausiai prieš pora metų, bet pamiršti nesugebėjau, tai buvo meilė nuo pirmo kąsnio. Pakartojimo teko laukti ilgai, nes patiko jie, deja, tik man vienai. Maniškis paragavęs vieną blyną kategoriškai atsisakė valgyti daugiau. Na, o man jie sukelia ekstazę. Ir suprask žmogau... Tai va, kadangi darbo dienomis pietaujam tik mudu su šefuku, tai pagalvojau, kodėl gi nepalepinus savęs. Kaip tarėm, taip ir padarėm. Sau išsikepiau nuostabiuosius blynus su lašiša, o šefukui, kuriam, mano nuomone, lašišos valgyti dar per anksti, blynus "praturtinau" virta dešra, i.e. "šlapianke" (turbūt nėra vaiko, kuris nemėgtų šito...ghm...maisto...ghm...produkto). Nežinau ar jie jam sukėlė tokius pačius jausmus, kaip manieji man su lašiša, bet valgė labai skaniai.

Taigi, mums reikės:
1 nedidelės cukinijos (~300 g)
200 g pusriebės varškės (dėjau 180 g)
3 kiaušinių
1,5 kupino VŠ miltų
1 VŠ smulkintų krapų (jie čia labai labai labai labai tinka)
druskos, pipirų
~100 g rūkytos arba sūdytos lašišos (man prireikė mažiau, nes pusė blynų buvo su lašiša, pusė su dešra) ARBA virtos dešros ar pieniškų dešrelių

Paruošimas:
  1. Burokine tarka sutarkuojame nuluptą ir pašalintomis sėklomis cukiniją.
  2. Dedame varškę, kiaušinius ir gerai viską išmaišome.
  3. Suberiame miltus, druską, pipirus ir krapus, vėl išmaišome.
  4. Jei kepame su dešra ar dešrelėmis, burokine tarka jas sutarkuojame ir įmaišome į tešlą.
  5. Jei kepame su lašiša: dedame šaukštą į keptuvę su įkaitintu aliejumi, ant viršaus dedame lašišos ir vėl truputis tešlos.
  6. Nuo druskos cukinija gali paleisti sultis, taigi proceso eigoje pagal poreikį į tešlą galima įdėti truputį miltų.
  7. Gaminant vien tik su dešra ar dešrelėmis, galima varškės ir nedėti, tiesiog įtarkuoti daugiau cukinijos.
Skanaus!




Blyneliai su virta dešra

Šaltinis: Beatos virtuvė

1 komentaras:

  1. Aš irgi mėgstu cukinijų blynelius ir puikiai suprantu Tavo jausmus :) Skanumėlis :)

    AtsakytiPanaikinti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...