2011 m. spalio 17 d., pirmadienis

Kapotos paukštienos kepsneliai



Šiuos kotletus aš labai mėgdavau, kai kepdavo mano mama. Kažkada pabandžiau pati ir pavyko :) Skanūs ketletukai, mėsytė labai minkšta, sultinga. Mums labai skanu, kai išryškėja česnako skonis (mums jis natūralus E621 :) ). Kepti galima ir su vištiena, ir su kalakutiena. Mama suabejojo ar pavyks su kalakutiena, bet viskas pavko, skanūs kotlečiukai. Kadangi kalakutiena sausesnė nei vištiema, tai tikriausiai su vištiena jie dar skanesni (aš vis kepu su kalakutiena).

Taigi, mums reikės:
~450 kalakuto krūtinėlės
1 kiaušinio
2-3 VŠ majonezo
2 VŠ krakmolo
druskos, pipirų, česnako
pluoštelis krapų
tiktų paukštienos prieskoniai ar tiesiog karis

Galimi priedai:
svogūnas, poras, pievagrybiai, voveraitės, fermentinis sūris. Kažkur skaičiau, kad vietoj majonezo naudoja garstyčias, reikės pabandyti

Paruošimas:
  1. Mėsą supjaustome labai nedideliais kubeliais. 
  2. Paskaniname druska, pipirais česnako granulėmis (arba įspaudžiame česnako skiltelę), dedame majonezą ir gerai išmaišome.
  3. Paliekame šaldytuve mažiausiai valandai, kad pasimarinuotų. Aš vską suruošiau ryte, kepiau vakare.
  4. Išplakame kiaušinį ir sumaišome su mėsa, kartu su smulkintais krapais ir krakmolu.
  5. Jei naudotume grybus, juos reikėtų pakepinti prieš maišant į mėsą.
  6. Kepame ant nedidelės ugnies, iš abiejų pusių, kol gražiai parus.
  7. Labai skanu su pievagrybių padažu, bet šį kartą pamiršau jų nusipirkti.
Skanaus!

4 komentarai:

  1. Labai geras receptukas :) Dar ne kartą šie nuostabūs kepsiukai bus ant mano stalo :) Ačiū:)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Ačiū! :) Jie puikiai tinka ir pasiimti kaip užkandžius į kelionę :)

      Panaikinti
  2. Vilma, šie kepsniukai iš mano vaikystės ir dar nepabodo. Aš kartais kepu su žuvies filė ar net farša naudoju.Gaunasi visada superiniai.

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Man jie irgi labai skanūs, tik namie jie kažkaip įgijo kelionių palydovo statusą. Aš juos dažniausiai kepu kai kur nors išsiruošiame. Labai patogu ir skanu juos skanauti kelionėje su duona ir pomidoru ar agurku :)

      Panaikinti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...