2011 m. spalio 13 d., ketvirtadienis

Lazanija


Tobula, tobula, tobula! Valgiau, kartojau ir dar pasislėpusi valgiau tiesiai iš kepimo indo :D Man tai kažkas tokio. Bet tik man... mažasis suko nosį į šoną, spėju, kad dėl Džiugo sūrio, nes jo nemėgsta. Na, o didysis buvo santūrus, pasirodo, lazanija apskritai nėra tarp jo favoritų, kažkada ragavo ir daugiau nei karto nekilo noras valgyti jos. Sakė skanu, bet jei daugiau niekada nekepsiu, nepasiges. Tai va. Skonio reikalas.  Bet man nesvarbu, kepsiu dar kartą būtinai, kada nors. Vienas minusas, kad gamybos procesas labai imlus laikui. Darbo, sakyčiau, nedaug, bet laiko užima. Ir jei turite tik vieną keptuvę, net nepradėkite. Čia būtinai reikia dviejų :)

Taigi, mums reikės:
lazanijos lakštų

500 g jautienos faršo
720 g konservuotų pomidorų be odelės (originale reikėjo 800 g, bet man pakako tiek, kiek sunaudojau)
1 vidutinio svogūno
3-4 skiltelių česnako
2 lauro lapelių
1,5 AŠ malto rozmarino
druskos, pipirų

Bešamelio padažui:
80 g sviesto
60 g miltų
500 ml pieno
žiupsnelio malto muskato riešuto
druskos, pipirų
100 g "Džiugo" sūrio

250 g Mozzarella sūrio



Paruošimas:

Mėsos padažo:
  1. Didelėje keptuvėje su šlakeliu aliejaus pakepiname smulkintus svogūnus ir išspaustą česnaką, kol pasidarys gražios auksinės spalvos. Nors aš gal tiek ir nekepinau. 
  2. Konservuotus pomidorus sutriname šakute ir pilame pas svogūnus. Paskaniname druska, pipirais, rozmarinu, dedame lauro lapelius ir troškiname atidengus keptuvę 30 min. Karts nuo karto pamaišome.
  3. Kitoje keptuvėje su trupučiu aliejaus kepiname jautieną, paskanintą druska ir pipirais. Kepiname mėsą 20 min.
  4. Iškepus mėsai, verčiame ją pas pomidorus, prieš tai nepamirštame išimti lauro lapų ir viską išmaišome.
Bešamelio padažo:
  1. Išsiplauname keptuvę :) arba imame storasienį puodelį ir į jį dedame sviestą. 
  2. Sviestui ištirpus pilame miltus ir kelias minutes pakepiname.
  3. Supilame 300 ml pieno, pagardiname druska, pipirais, muskato riešutu ir kaitiname, nuolat maišant, kol pradės tirštėti.
  4. Padažui pradėjus tirštėti supilame likusį pieną ir vėl, nuolat maišant, kaitiname kol pradės tirštėti.
  5. Padažui sutirštėjus dedame 50 g tarkuoto "Džiugo" sūrio ir kaitiname, vėlgi, nuolat maišant, kol sūris išsilydys.
Lazanijos "surinkimas":
  1. Kepmo indą ištepame sviestu.
  2. Klojame sluoksnį lazanijos lakštų, tolygiai , plonai ištepame mėsos ir pomidorų padažu, pašlakstome bešamelio padažo, išdėliojame gabalėlius plėšytos mozzarellos ir užklojame lazanijos lakštais. Truputį paspaudžiame, kad neliktų oro tarpelių. Procesą kartojame, kol baigsis įdaras. 
  3. Viršutinį sluoksnį makaronų apipilame likusiu bešamelio padažu, apdėliojame likusia plėšyta mozzarella ir apibarstome likusiais 50 g tarkuoto "Džiugo" sūrio.
  4. Mums nepatinka apskrudęs sūris, taigi aš kepiau uždengusi folija, likus kelioms minutėms iki kepimo pabaigos filiją nuėmiau. Folijos apačią patepame aliejumi, kad nepriliptų prie sūrio.
  5. Kepame iki 180 laipsnių įkaitintoje orkaitėje 30-45 minutes. Aš kepiau 40 min.
Skanaus!




Šaltinis: Dovilytės blogas

4 komentarai:

  1. Och, lazanija... Kaip užsinorėjau... :)
    Bet aš ją visą laiką darau vienoje keptuvėje. Pradžioje apskrudinu svogūnus, paskui įdedu mėsą. Kai ji apkepa, supilu pomidorus ir troškinu viską kartu. Gaunasi puikiai :)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Net neabejoju! Čia buvo mano pirmoji lazanija :) Reikės bandyti kaip darai Tu (aš taip darau padažą makaronams). Ačiū už patarimą! Reikės ieškoti geriausio proceso ir skonio santykio :) Nes ji man labai labai!

    AtsakytiPanaikinti
  3. O kad patiekalas gautųsi dar skanesnis ir sveikesnis, rekomenduoju naudoti rankinę makaronų mašinėlę ir makaronų lakštus pasigaminti patiems :) www.pastamaker.lt

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Sutinku :) Aš į šitą daiktą akis blizginu jau seniausiai :)

      Panaikinti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...