2011 m. sausio 3 d., pirmadienis

Pica pgl Oliverį...



...arba Bea, kaip kam patinka :) 
Kadangi mano tinklaraščio skaitliukas rodo, kad aš ne vienintelė skaitytoja čia (kas man ir labai keista ir labai labai malonu, kad kažkam mano įrašai pasitarnauja) pirmiausia šiuo įrašu noriu pasveikinti visus su pagaliau atėjusiais Naujaisiais metais ir palinkėti, kad jie būtų sotūs, spalvingi, pilni šilumos, džiaugsmo, nepakarotjamų akimirkų.
Pica gal ir ne pats šventiškiausias patiekalas, bet taip jau įra, kad būtent ji atidaro šių metų sezoną :)
Kadangi mano dar studentiškai slaikais keptos picos pagrindą MB "išbrokijo", teko ieškoti kito. Čia pirmasis bandymas - "neišbrokytas". Pagrindas minkštas, plonas - ne "bulkinis". Iš nurodyto kiekio išėjo dvi didelės picos.


Taigi mums reikės (picos pagrindui):
400 g miltų (naudojau 405D)  Paradoksas, bet tai jau antras receptas iš Bea blog'o, kai man pritrūko recepte nurodyto kiekio miltų ir dėjau papildomai.
100 g manų
325 ml šilto vandens
30 g šviežių ARBA 11 g sausų mielių
1 AŠ cukraus
0,5 AŠ druskos


Procesas:
Picos pagrindo gamyba:

  1. Mieles užpilame šiltu vandeniu, įpilame cukraus ir paliekame 10-čiai minučių.
  2. Miltus persijojame ir sumaišome su manais.
  3. Supilame mieles su vandeniu nuolat maišant į persijotus miltus. Kau jau nebesimaišys, minkome rankomis. Minkome apie 10 min. kol tešla pasidarys elastinga. 
  4. Paliekame tešlą 1 -1,5 val. kol padvigubės.
  5. Iškočiojame tešlą iki maždaug 0,5 cm storio ir dedame ant kepimo popieriumi išklotos skardos. (Aš vardan paparastumo kočiojau tiesiai ant kepimo popieriaus).
  6. Toliau dedame įdarą pagal norus ir šaldytuvo turinį.
  7. Kepame iki 250 laipsnių įkaitintoje orkaitėje apie 15 min. Aš įkaitinau iki maždaug 200-220 laipsnių ir jau po 5 min. sūris pradėjo skrusti, taigi traukiau lauk. Pagrindas buvo iškepęs, tik nepaskrudęs. Kitą sykį sūrį dėsiu likus kelioms minutėms iki kepimo pabaigos.

Įdaras:

  1. Sumaišome po kelis šaukštus pomidorų padažo ir majonezo, įspaudžiame skiltelę česnako ir ištepame picos pagrindus. Aš dar įpjausčiau šviežio baziliko lapelių.
  2. Sluoksniuojame smulkintus pievagrybius, papriką, kumpelį, juodąsias alyvuoges. Būtų labai tikęs ir svogūnas. Pabarstome prieskoniais (prieš sūrį, kad nedžiūtų).
  3. Galiausiai barstome sūrį. Kaip jau rašiau, sekantį kartą barstysiu sūrį likus 5 minutėms iki picai iškepant. Naudojau picarelos sūrį, ir jis labai greitai ištirpo ir pradėjo ruduoti.



Šaltinis: Braškės su pipirais

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...