2011 m. vasario 13 d., sekmadienis

Riešutinis pyragas - keptas tinginys


Skanus velnias... Tikrai skanus. Kalorijų bomba jei atvirai, bet...et...Kaip tik šiandien pasiskaninau sau rytinį kavagėrį su juo. O ir variacijų čia gali būti daugybė. Ir tikrai aš jas bandysiu! Kitą sykį pabandysiu dėti kokoso drožlių - tikrai tiks. Daugiau pilti brendžio (nors taip alkoholis pateks į mano organizmą). Pakepti ilgiau (dabar pabijojau, nes savo orkaitės aš nebesuprantu...mano vyriškis teigia, kad čia iš serijos apie blogą šokėją, bet aš drįsčiau nesutikti), nes dabar jis šiek tiek per drėgnas, o kraštai - kur labiau paskrudę ir kondensuotas pienas karamelizavosi - skanumas. Netgi nebijočiau, kad pavirstų į griliažą. Taip pat gera idėja ir dėl smulkintų Operos saldainių ant viršaus - šį kartą nedėjau, nes turėjau nedaug, nes pastaruoju metu - jie mano patys skaniausi saldainiai.



Taigi mums reikės:
1,5 pak. Selgos sausainių (naudojau Tiramisu skonio)
70 g žemės riešutų
30-50 g sviesto
2 VŠ brendžio
400 g kondensuoto pieno
kokoso drožlių

Apibarstymui:
100 g norimo šokolado (aš šį kartą naudojau juodąjį šokoladą su žemės riešutais)
arba
migdolų drožlių
arba
kokoso drožlių
arba smulkintų Operos, ar kitų vaflinių sausainių
arba
aukščiau išvardintų produktų miksas ar tai ką sugalvosite

Procesas:
  1. Sausainius sutrupiname iki mažų trupinėlių, paliekame šiek tiek didesnių trupinių.
  2. Žemės riešutus lengvai pakepiname keptuvėje. Aš pakepinusi pašalinau ir luobeles. Sumalame riešutus su kavamale.
  3. Sumaišome trupinius su riešutais, ir kokoso drožlėmis, jei jas dedame.
  4. Pilame tirpintą sviestą ir brendį. Gerai išmaišome.
  5. Išklojame 20x40 cm kepimo skardą kepimo popieriumi. 
  6. Supilame tešlą (drąsiai užvadinau aš čia, iš tikro tai kiek drėgneni trupiniai), išlyginame, kiek paspaudžiame.
  7. Supilame ant viršaus kondensuotą pieną.
  8. Pabarstome pasirinktais pabarstukais.
  9. Kepame 25-30 min. iki 180 laipsnių įkaitintoje orkaitėje. Kepant ilgiau pyragas bus kaip griliažas.
  10. Iškepusį pyragą paliekame vėsiai bent porai valandų, kad sustingtų. 
  11. Sustingusį supjaustome norimo dydžio gabaliukais.
Skanaus!

Šaltinis: Virtuvės fėja

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...