2022 m. rugsėjo 13 d., antradienis

Orkaitėje keptos vištienos šlaunelės su kokosiniais lęšiais

 

Nuostabus patiekalas. Visų pirma, žinoma, skoniu. Na, ir kaip dauguma mano ruošiamų patiekalų - lengvai ir greitai paruošiama. Vienareikšmiškai puikus ir kartotinas patiekalas!


Taigi, mums reikės:
Vištienai
6 vnt. vištienos šlaunelių, kumpelių ar petelių
2-3 AŠ raudonosios kario pastos
125 ml kokosų grietinėlės*
druskos
*aš vietoje kokosų grietnėlės naudojau kokosų pieno skardinę, kurią atidariau nesuplakusi ir išėmiau nusistovėjusią kietą masę, o likusį skystį panaudojau vietoje vandens, reiklaingo recepte (žr.žemiau)

Lęšiams:
2 svogūnų, paustytų
2 VŠ tarkuoto imbiero
1 vnt. čili pipiro (keičiau čili dribsniais)
1/2 AŠ kumino
1/2 AŠ maltos kalendros
1 AŠ ciberžolės
500 ml vištienos sultinio
125 ml vandens 
400 ml kokosų pieno
400 g. raudonųjų lęšių
6 kale lapų (keičiau 200 g špinatų)
druska, pipirai

Pateikimui:
kalendros lapelių (neturėjau)
laimo sulčių (nepastebėjau, kad reikia)

Paruošimas:
  1. Sumaišome raudonojo kario pastą su kokosų greitinėle bei druska ir aptepame ja vištieną. Galima kepti iš karto, aš palikau marinuotis per naktį. 
  2. Keptuvėje, kurią galima dėti į orkaitę apkepiname aliejuje ar ghee svieste svogūnus, kol jie nuskaidrės.
  3. Į keptuvę beriame tarkuotą imbierą, smulkintą čili pipirą, kuminą, kalendrą ir viską pakepiname apie 1 minutę.
  4. Supilame vandenį, sultinį, kokosų pieną, suberiame lęšius, įmaišome kale lapus ar špinatus.
  5. Ant viršaus sudedame vištieną oda į viršų.
  6. Kepame iki 220 laipsnių įkaitintoje orkaitėje apie 40 minučių, kol vištiena gardžiai apkeps ir taps minkšta.
  7. Tiekiame pabarstę kalendromis ir apšlakstę laimo sultimis.
Skanaus!


Šaltinis: Nidos receptai





Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...