2019 m. gruodžio 7 d., šeštadienis

Minkšti kalėdiniai migdoliniai meduoliai


Pernai, beieškant ko nors naujo kalėdinio sezono sausanių kolekcijon, netyčia, o gal ir tyčia, pakliuvus po akimis šiam receptui, nedėjau jo į bedugnes bandytinų receptų atsargas, o ėmiau  ir neilgai trukus juos išsikepiau. Mano šeimyna juos labai gerai įvertino. Man jie taip pat buvo labai skanūs. Dėl migdolų ir avižinių miltų sausainių tekstūra kitokia, nei įprastinių sausainių - biresnė, ir dėl tų pačių migdolų miltų sausainiai ilgai išliko minkšti. Su stikline šalto pieno - tiesiog pasaka. Bet puikiai tinka ir prie juodos kavos.



Taigi, mums reikės (13-ai didelių sausainių):
110 g sviesto (kambario temperatūros)
120 g medaus
100 g rudojo cukraus
žiupsnio druskos
1 didelio kiaušinio
100 g maltų migdolų (tinka ir lazdyno riešutai)
100 g avižinių miltų
100 g kvietinių miltų
1 1/2 AŠ prieskonių meduoliams (aš neturėjau, tad dėjau po 1/2 AŠ cinamono, kardamono ir imbiero)
1/4 AŠ sodos

Paruošimas:
  1. Minkštą sviestą išplakti su medumi (jei medus susicukravęs - pašildyti, kol ištirps), cukrumi ir druska.
  2. Įmušti kiaušinį ir išplakti iki vientisos masės.
  3. Visų rūšių miltus sumaišyti su soda ir prieskoniais ir berti į plakinį. Išmaišyti. Tešla gausis gana tiršta, bet šaukštu įveikiama.
  4. Ledų šaukštu ar tiesiog šaukštu išdėlioti tešlą ant kepimo popieriumi ištiestos kepimo skardos.
  5. Kepti iki 180 laipsnių įkaitintoje orkaitėje apie 20 min. 
Skanaus!



Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...