2022 m. spalio 28 d., penktadienis

Obuolių pyragas su mascarpone

 

Kažkaip netyčia šaldytuve užsibuvo mascarpone sūris. Kadangi jokios progos gaminti Tiramisu nebuvo, nusprendžiau, kad reikia kažko kito, o kad jau ruduo - kodėl ne obuolių pyragas? Taigi va. 
Rezultatas? Labai skanus! Pyragas ne per saldus, o jo tekstūra labai švelni, vientisa, drėgna. Tikrai ne įprastas (nusibodęs?) biskvitinis pyragas. Ir dar labai sotus. Atrodo ar sviestas 82 proc. riebumo, ar mascarpone sūris irgi to pačio riebumo, bet rezultatas tikrai skiriasi. Išbandykit, tikiu, kad patiks!




Taigi, mums reikės (21 cm skersmens pyragui)
3 kiaušinių (trynys atskirtas nuo baltymo)
100 g cukraus
2 AŠ vanilinio cukraus (pridėjau nuo savęs)
žiupsnio druskos (pridėjau nuo savęs)
250 g mascarpone sūrio
150 g miltų
2 AŠ kepimo miltelių (originale reikia 4,5 AŠ - man pasirodė nežmoniškai per daug)

2-3 obuolių (išsisukau su vienu)

Paruošimas:
  1. Trynius su cukrumi ir druska išplakame iki baltumo.
  2. Įplakame mascarpone sūrį.
  3. Miltus sumaišome su kepimomilteliais ir įsijojame į tešlą. Įšmaišome (aš įplakiau). Tešla bus labai tiršta.
  4. Baltymus išplakame iki tvirtų putų ir atsargiai įmaišome į tešlą.
  5. Atsegamą torto formą išklojame kepimo popieriumi, šonus patepame sviestu (pamiršau...) ir tolygiai paskirstome tešlą.
  6. Obuolius nulupame, spec. įrankiu išpjauname šerdį, supjaustome centimetro storio griežiniais ir išdėliojame ant pyrago viršaus. Aš saviškį pjausčiau ploniau, tai man užteko ir vieno obuolio. Idealu būtų buvę pusantro obuolio, bet tingėjau lupti antrąjį.
  7. Kepame iki 180 laipsnių įkaitintoje orkaitėje 35-45 minutes, iki sauso pagaliuko testo (įkištas ir ištrauktas pagaliukas turi būti neapsivėlęs tešla).
  8. Iškepusį pyragą kurį laiką atvėsiname formoje, išimame, o kai visiškai atvėsta - pabarstome cukraus pudra.
Skanaus!


Šaltinis: Happy papilles

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...