2018 m. kovo 28 d., trečiadienis

Silkė pataluose



Silkę pataluose lig šio bandymo buvau ragavusi kartą, na gal du. Prisiminimas liko labai skanus, tad užsimaniau išbandyti. Prisėdau prie google ir vualia! Rezultatas sulaukė labai įvairių atsiliepimų: 1) man buvo laaabai skanu; 2) mano vyras nevalgo burokėlių, bet labiausiai jam užkliuvo obuolys ir bulvės, na, o man tas obuolys ir buvo viso patiekalo "razinka" - suteikė gaivumo; 3) mano mamai silkė ir majonezas nedera, bet obuolį šiame reikale labai užskaitė. 
Aš šią silkę gaminau 2016 metų šv. Velykoms, tad ant viršaus virto kiaušinio nebarsčiau - šalia tiko margučiai :)



Taigi, mums reikės:
1 silkės, naudojau silkės file aliejuje
1 burokėlio
1-2 bulvių
1-2 morkų
1 nedidelio mėlynojo svogūno
1 obuolio, sultingo ir rūgštesnio
majonezo*
2-3 kietai virtų kiaušinių

*čia radau įdomų variantą, kuris kiek lengvesnis nei majonezinis: 
150 ml grietinės
2-3 VŠ majonezo
1 AŠ Dižono garstyčių
druskos, pipirų pagal skonį

Paruošimas:
  1. Burokėlį galite išvirti (neluptą) arba iškepti orkaitėje. Aš visada kepu - skonis sodresnis. Tereikia nuplauti, suvynioti į foliją ir iškepti iki 180-200 laipsnių įkaitintoje orkaitėje apie 40-60 min., priklausomai nuo burokėlio dydžio. Aš paprastai juos kepu tada, kai ką nors kepu orkaitėje.
  2. Atskirai išverdame neluptas bulves ir morkas. 
  3. Pasiruošiame produktus: silkę supjaustome gabalėliais, pašaliname ašakas, jei tokių randame; bulves ir morkas supjaustome kubeliais, burokėlius ir obuolius - mandolinos pagalba - šiaudeliais, susmulkiname svogūną.
  4. Sluoksniuojame: bulvės, majonezas, silkė, svogūnai, obuolys, majonezas, morkos, majonezas, burokėliai, majonezas, smulkinti kiaušiniai.
  5. Dedame į šaldytuvą įsiskonėti bent 2-3 valandoms.
Skanaus!





Prieš 1 metus: Paprasti vafliai
Prieš 2 metus: Nekeptas šokoladinis varškės tortas
Prieš 4 metus: Vaniliniai sausainiai
Prieš 5 metus: Karlsono bandelės


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...