2018 m. kovo 24 d., šeštadienis

Moliūgų vafliai


Kaip visada, pavasarėjant, laikas po truputį tuštinti šaldiklį. Manajame visada stumdosi bent vienas indelis moliūgų tyrės. Ta proga, kad rytoj Švedijoje bus vaflių diena, dalinuosi labai skanių vaflių receptu.
Kai nusipirkome belgiškų vaflių keptuvę, aš tarsi nuo grandinės nutrūkau. Tad dar vienas receptas į kolekciją - labai skanių moliūginių vaflių. Patiko visai šeimynai.



Taigi, mums reikės (apie 10 vaflių):
2 kiaušinių (baltymas atskirtas nuo trynio)
1 puodelio moliūgų tyrės
1 puodelio pieno (kaip tyčia neturėjau, sumaišiau grietinę su vandeniu)
1/4 puodelio rudojo cukraus (naudojau baltą)
1/2 AŠ druskos
50g (4 VŠ) tirpinto sviesto
160 g (1 1/4 puodelio) miltų
1 1/2 AŠ kepimo miltelių
3 VŠ krakmolo
1 AŠ cinamono
1 AŠ malto imbiero
žiupsnis muskato

1 puodelis = 236 ml

Paruošimas:
  1. Baltymus išplakame iki standžių putų.
  2. Trynius šakute ar šluotele išplakame su moliūgų tyre, pienu, cukrumi ir druska.
  3. Įpilame tirpintą sviestą ir išmaišome.
  4. Miltus sumaišome su prieskoniais ir kepimo milteliais ir įsijojame į plakinį. Išmaišome, kad neliktų sausų miltų.
  5. Per kelis kartus įmaišome išplaktus baltymus.
  6. Kepame įkaitintoje vaflinėje. 
Skanaus!

Šaltinis: Vaikai ir vanilė





Prieš 1 metus: Paprasti vafliai
Prieš 4 metus: Vaniliniai sausainiai
Prieš 5 metus: Pyragas su mėsos kukuliais
Prieš 6 metus: Daržovių sriuba su kukuliais
Prieš 7 metus: Plovas

1 komentaras:

  1. Labai mėgstu ir moliūgą, ir vaflius. Ačiū už receptą. 10 iš 10. Jolanta

    AtsakytiPanaikinti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...