2010 m. lapkričio 24 d., trečiadienis

Baronkos


-Gal norėtum ko nors užkąsti?
-mmm...jei būtų bandelių, su pienu suvalgyčiau...

Tiek man ir tereikėjo. Iš karto pasileidau virtuvėn. Greitas ir paprastas receptas, kurio rezultatas - nuostabios baronkos (atsiprašau lituanistų - riestainiai). Su pienu - tikras gėris. Tiesa, aš laaabai skubėjau jas formuoti, taigi valgėm daugiau bandeles, nei baronkas (viena gavosi su skyle - palikau specialiai fotosesijai:), bet skoniui tai jokios įtakos nepadarė. Kepsiu tikrai ne kartą.

Taigi mums reikės:
240 ml šilto vandens
30 g šlapių mielių 
1 AŠ druskos
1 AŠ vanilinio cukraus
4 VŠ cukraus

35 g kepinių margarino
770 g miltų (visų nesunaudojau, 3-4 VŠ liko)
1 VŠ aguonų (dėsiu kitą kartą)

Procesas:

  1. Mieles, cukrų, druską beriame į vandenį ir išmaišome. Paliekame 10-15 minučių kol suputos mielės.
  2. Supilame tirpintą atvėsintą margariną, vanilinį cukrų. Išmaišome.
  3. Maišant, po truputį beriame miltus ir minkome, kol gausime kietą tešlą, kuri visiškai nelips prie rankų.
  4. Dedame tešlą 15 minučių į šaldytuvą.
  5. Formuojame virvelę, pjaustome ir darome baronkytes.
  6. Dedame ant kepimo popieriumi ištiestos skardos.
  7. Kepame iki 180 laipsnių įkaitintoje orkaitėje kol paruduos. Aš kepiau apie 19 minučių, nes baronkos gavosi storos ir bijojau, kad viduje bus žalios, taigi viršus paskrudo kiek per daug.


Šaltinis: AJ receptai

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...