2021 m. rugpjūčio 24 d., antradienis

Baklažanų ir pomidorų troškinys su avinžirniais

 


Šis patiekalas dar vienas įrodymas man, kad labai mėgstu baklažanus - sukau ratus aplink keptuvę visą vakarą. Dar begamindama, kalbėjausi su mama ir pasiūliau kitos dienos pietums valgyti šį troškinį, bet paragavusi, pradėjau galvoti, kaip čia padarius, kad nereikėtų dalintis likučiais su niekuo... 
Tai puikus pasirinkimas bemėsei vakarienei ar pietums, paruošiamas greitai ir lengvai. beja, labai skanus ir atvėsęs.



Taigi, mums reikės (4 valgytojams):
1 didelio baklažano
1 VŠ druskos
1-2 VŠ aliejaus

1 VŠ aliejaus arba ghee sviesto
1 didelio svogūno
1 čili pipiro (aš įpjausčiau 3 mažiukus ir galiausiai man vis tiek pritrūko aštrumo, tad bėriau džiovintų čili dribsnių)
3 skiltelių česnako
1/2 AŠ malto kumino
1/2 AŠ maltų kmynų (neturėjau, dėjau nemaltus)
1/2 AŠ maltų kalendros grūdelių
1 skardinės (400 g) avinžirnių
1 skardinės (400 g) konservuotų pomidorų arba atitinkamai šviežių. Aš naudojau naminius konservuotus
1 VŠ rudojo cukraus
1 puodelio sultinio (nedėjau, pakako skysčio iš konservuotų pomidorų)
1 VŠ citrinos sulčių (nedėjau)

Paruošimas:

  1. Baklažaną supjaustome 1 - 1,5 cm kubeliais, pabarstome šaukštu druskos ir paliekame bent pusvalandžiui, kad išsiskirtų sultys ir kepamas baklažanas neprisigertų aliejaus.
  2. Smulkiai supjaustome svogūną ir čili pipirą ir pakepame įkaitintame ghee svieste, kol svogūnas pradės skaidrėti. 
  3. Į keptuvę beriame smulkintą česnaką ir prieskonius: kuminą, kmynus, kalendrą ir pakepiname 1 minutę.
  4. Nupilame konservuotus avinžirnius ir beriame į keptuvę, išmaišome, kad pasidengtų prieskoniais.
  5. Pilame pomidorus ir sultinį į keptuvę, įberiame cukraus, užverdame ir leidžiame pavirti neu-dengus ir nuolat pamaišant apie 10 minučių. 
  6. Suberiame keptus baklažano gabalėlius, išmaišome, dar kartą užverdame ir nuimame nuo kaitros.
  7. Įmaišome citrinos sultis ir smulkintas petražoles.
  8. Tiekiame su ryžiais, soromis, kuskusu ar indiška plokščia duona, kurią taip pat kažkada  būtinai išbandysiu.

Skanaus!




Šaltinis: The first mess




Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...