2017 m. birželio 19 d., pirmadienis

Orkaitėje kepta avižinė košė su bananais ir kakava


Tai jau antroji kepta avižinė košė. Pirmoji - su obuoliais - man labai patiko, tad nedvejodama išbandžiau ir šį. Tik aš receptą šiek tiek subuitinau. Originalus receptas labai sveikuoliškas ir orientuotas į kalorijas skaičiuojančius sportininkus. Mūsų namuose tokių nėra. Pateikiu originalų receptą, su savomis pastabomis šalia.
Valgėm šią košę/apkepą dviese su vaiku. Kol jis galvojo, kad čia pyragas, kapojo net ausys linko. Bet kai aš jam pasakiau iš ko šis skanėstas pagamintas (nesuprantu, kas man užėjo), lėkštė iš karto buvo nustumta į šoną. Virtuvėje atvirumas niekam nereikalingas.


Taigi, mums reikės (2-3 valgytojams):
2 vidutinio dydžio, gerai prinokusių bananų
4 didelių kiaušinių baltymų (aš naudojau du kiaušinius)
90 g avižinių dribsnių
1/2 puodelio vanilės ar šokolado skonio baltymų miltelių (nebūtina, nedėjau ir nemanau, kad kada nors įsigysiu)
3 VŠ kakavos miltelių
1 AŠ kepimo miltelių
1 puodelio pieno
žiupsnio druskos (pridėjau nuo savęs, druska subalansuoja skonius ir netgi pabrėžia saldumą)
1/2 VŠ rudojo cukraus (pridėjau nuo savęs, kitą kartą įdėčiau dar vieną šaukštą)

1 puodelis = 236 ml

Paruošimas:

  1. Bananus sutriname šakute ir išmaišome su kaiušiniais, cukrumi ir druska,
  2. Suberiame dribsnius, kakavos miltelius, kepimo miltelius ir išmaišome.
  3. Pilame pieną, išmaišome.
  4. Kepimo formą patepame sviestu ir į ją supilame gautą masę.
  5. Kepame iki 180 laipsnių įkaitintoje orkaitėje 25-35 minutes.
  6. Iškepusiam leidžiame truputį atvėsi ir sutvirtėti.
  7. Tiekiame su uogomis, jogurtu.
Skanaus!





Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...