2017 m. balandžio 6 d., ketvirtadienis

Biskvitiniai moliūginiai sausainiai su šokolado gabaliukais


Šaldiklyje vis stumdote indelį moliūgų tyrės? Ne bėda! Žinoma, visada galima išvirti sriubą ar troškinį, iškepti keksiukų ar vaflių. O ar bandėte kepti moliūginius sausainius? Kažkada mano keptieji moliūginiai sausainiai buvo netgi labai vykę. 
Mano šeimyna labai pamėgo sausainius. Aš nesu didelė jų kepimo gerbėja, nes labai nemėgstu terliotis, bet ko nepadarysi dėl šeimos. Patys pačiausi visų laikų mūsų šeimos sausainiai - avižiniai su šokolado gabaliukais, tačiau juos kepu tikrai ne kasdien. Taigi, pasinaudojau proga išbandyti ką nors nauja. Kepdama pyragus dažniausiai renkuosi tuos, kuriuose naudojamas aliejus, o ne sviestas - patogu, kai nereikia laukti, kol sviestas suminkštės. Radusi ir sausainių receptą su aliejumi, nusprendžiau išbandyti.




Sausainių tešla buvo labiau panaši į pyrago tešlą, sausainiai taip pat panašėjo į biskvitinius pyragėlius. Skanius pyragėlius. Labai. Tikrai kartotinas reikalas, tik kitą kartą kepčiau kaip pyragą ir supjaustyčiau kvadratėliais - mažiau terlionės.




Taigi, mums reikės (13-ai, 11 cm skersmens sausainių):
I mišinys:
200 g (1 puodelio) cukraus
1 AŠ vanilinio cukraus
1/2 AŠ druskos
1 kiaušinio
250 g (1 puodelio) moliūgų tyrės
1/2 puodelio aliejaus
II mišinys:
280 g (2 puodelių) miltų
2 AŠ kepimo miltelių
1 AŠ sodos
2 AŠ cinamono

100 g šokolado, smulkinto
1/2 puodelio smulkintų lazdyno riešutų (nedėjau)

1 puodelis = 236 ml

Paruošimas:
  1. Išplakame I mišinio produktus.
  2. II mišinio produktus išmaišome ir persijojame į dubenį.
  3. Į sausus produktus supilame plakinį ir išmaišome. Tešla bus gana skysta. Suberiame šokoladą ir lengvai permaišome.
  4. Šaukšto pagalba tešlą dedame ant kepimo popieriumi išklotos kepimo skardos. Aš tai dariau su ledų šaukštu, tad manieji sausainiai buvo didžiuliai. Tešlą išdėliojame paliekant bent 10 cm tarpus, nes sausainiai plėsis.
  5. Kepame iki 180 laipsnių įkaitintoje orkaitėje apie 15-20 minučių, priklausomai nuo sausainių dydžio, kol gražiai parus.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...