2014 m. liepos 22 d., antradienis

Orkaitėje keptas kalafioras su sūriu



Čia net ne receptas, o idėja - mėgstantiems kalafiorus. Aš mėgstu. Net labai. Todėl mano nuomonė gal ir bus šališka, bet skanu tai "belenkaip". Gailiuosi, kad naudojau tik pusę galvos kalafioro. Būčiau suvalgiusi ir pusantro. O darbo tik: supjaustyti kalafiorą, nusilupti ir išspausti česnaką ir patarkuoti sūri. Viskas! 
Šis patiekalas gali būti tiek puikus garnyras, tiek lengvi ir labai gardūs vegetariški pietūs ar vakarienė. Traukiu į TOP'us. Aišku, tikriausiai labiau asmeninius, nes vyrai abejoju ar šį patiekalą valgys. Bet man dzin, skanu be galo be krašto.

Taigi, mums reikės:
Pusės kalafioro galvutės (kiekį reguliuokite pagal kalafioro dydį ir alkio jausmą)
4-5 mažulyčių česnako skiltelių
druskos
aliejaus
pipirų
originale naudojamos citrinos sultys, bet aš šį kartą neturėjau citrinos
kitų mėgiamų prieskonių - man prie kalafioro labai dera karis, tad jo ir įbėriau

Pateikimui:
kietojo sūrio (naudojau Džiugą)

Paruošimas:
  1. Kalafiorą nuplauname ir išskaidome nedideliais žiedynais.
  2. Česnaką išspaudžiame spaustuku ir sumaišome su druska, aliejumi, citrinos sultimis ir norimais prieskoniais. Aš viską suamišiau maišelyje, į jį subėriau kalafioro žiedynus ir gerai pakračiau, kad tolygiai pasidengtų.
  3. Beriame ant kepimo popieriumi ištiestos kepimo skardos.
  4. Kepame iki 200 laipsnių įkaitintoje orkaitėje. Aš savąjį kalafiorą išskaidžiau labai smulkiai, tad jis man iškepė per maždaug 10-15 minučių. Tad geriau stebėkite. Jei matysite, kad kalafioras skrunda per daug, bet dar neiškepęs - apverskite/pamaišykte. NB! Tikėtina, kad mano kalafioras iškepė greitai dėl to, kad naudojau garų funkciją, bet čia tik spėju. Tad dar kartą patariu - tiesiog stebėkite.
  5. Iškepusį ir dar karštą gausiai pabarstome tarkuotu sūriu ir tiekiame.
Skanaus!



Šaltinis: Food Network

P.S. Kai grįžusiam vyrui prisuokiau apie savo nerealiai skanius pietus, mano didžiam nustebimui jis užsiprašė to pačio vakarienei. Ir dar didesniam nustebimui - neišpeikė :)


1 komentaras:

  1. Aš labai mėgstu taip paruoštą - apvirti kalafiorą porą gerų min. vandeny, po to į keptuvę ir, apibarsčius tarkuotu sūriu, pakepti kol išsilydys. Skamėlis!!
    Taviškį variantą bandysiu irgi :)

    AtsakytiPanaikinti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...