2012 m. rugsėjo 20 d., ketvirtadienis

Baltarusiški varškėčiai


Šį receptą pas Sonatiną pamačiau seniausiai. Bet vis sustabdydavo procese tai, kad pirmiausi reikia apkepti (čia iš tingumo). Bet, kai atsitiktinai atradau šio recepto adaptaciją tinginiams, ilgai nelaukiau. Ir ką gi... man buvo labai skanu. Vyrai abu pareiškė, kad tai nesubalansuota vyriškiems pusryčiams. Šie varškėčiai man gal net skanesni visiškai atšalę (taip dažnai būna su varškės kepiniais). Įdaras apskritai pasaka.

Taigi, mums reikės:
Varškėčiams:
400 g varškės
2,5-3 VŠ cukraus
1 kiaušinio
1 kiaušinio baltymo
žiupsnelio druskos
1/2 AŠ vanilinio cukraus
90 g miltų

Įdarui:
1 kiaušinio trynio
100g grietinės
2 VŠ cukraus
žiupsnio cinamono

Paruošimas:
  1. Varškę ištriname su visais varškėčiams skirtais produktais, išskyrus miltais.
  2. Į varškės masę įmaišome miltus ir gerai išmaišome. Miltų nepadauginame, dedame tik tiek, kad šlapiomis rankomis būtų galima galima formuoti tešlą.
  3. Pasiruošiame keksiukų formeles. Jei naudojame ne silikonines, patepame sviestu arba aliejumi. Silikoninių tepti niekuo nereikia.
  4. Šlapiomis rankomis suformuojame 12 rutuliukų, kuriuos suplojame į blynelius ir įklojame į keksiukų formeles.
  5. Įdarui skirtus produktus lengvai išplakame ir išpilstome į dubenėlius.
  6. Kepame iki 200 laipsnių įkaitintoje orkaitėje apie 30 minučių. Aš kitą kartą kepčiau 190 laipsnių temperatūroje arba trumpiau, nes manieji varškėčiai per daug apskrudo, o aš to nepastebėjau laiku.
Skanaus!


2 komentarai:

  1. puikus receptas! Paprasta pagaminti ir tikrai laabai skanu! manau kad dabar varsketukus gaminsiu daziau:)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Džiaugiuosi, kad patiko! Gaila, mano vyrai ne itin palankiai įvertino, nors man laaabai patiko :)

    AtsakytiPanaikinti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...