2024 m. balandžio 11 d., ketvirtadienis

Toskanietiška vištiena česnakiniame grietinėlės-pomidorų padaže

 


Užkliuvo akis už šio recepto Pinterest'e - labai šviesiai, spalvingai ir skaniai pasirodė man šis pateikalas. Ir kai vienam reikalui sunaudojau ne visą pakuotę grietinėlės, kažkaip pagalvojau būtent apie vištieną toskanietiškai. Patiko - be kalbų! Paruošimas, kaip ir daugumos mano pasirenkamų receptų, visiškai nesudėtingas. Skanu - apsivalgomai. Win-win




Taigi, mums reikės:
Vištienai:
2 vištos krūtinėlių arba 4 šlaunelių mėsos (naudojau pastarąsias)
1/2 AŠ druskos
1/4 AŠ pipirų, šviežiai maltų
1/4 AŠ džiovinto česnako granulių
1/2 AŠ Itališkų prieskonių (čiobrelis, bazilikas, raudonėlis, rozmarinas)

Padažui:
3 česnako skiltelių, smulkintų
2 saujų vyšninių pomidorų, perpjautų per pusę (pridėjau nuo savęs)
~6 vnt. saulėje džiovintų pomidorų, susmulkintų
2 VŠ kaparėlių, nusunktų
100 g šviežių špinatų (neturėjau, bet labai pagyvintų vaizdą)
1 puodelio riebios grietinėlės (naudojau 13 proc., buvo skanu ir mažiau riebu)
100 ml balto vyno (pridėjau nuo savęs, nes neturėjau reikiamo kiekio grietinėlės)
1/2 AŠ paprikos miltelių (dėjau rūkytos paprikos)
druskos, pipirų

Paruošimas:
  1. Vištieną paprieskoniname. Aš tai padariau iš vakaro. 
  2. Keptuvę įkaitiname, įpilame aliejaus ar sviesto ghee ir apkepame vištieną, po 5 minutes kiekvieną pusę. Aš dar uždengiau keptuvę dangčiu. Vištieną išimame iš keptuvės ir atidedame.
  3. Į keptuvę beriame česnaką ir jam paskleidus aromatą, pas jį beriame pomidorus ir pakeitiname kol šiek tiek suminkštės. Jie dar kaitinsis ilgiau. 
  4. Beriame supjaustytus džiovintus pomidorus, kaparėlius, pilame baltąjį vyną, užverdame ir leidžiame nugaruoti alkoholiui kelias minutes. 
  5. Suberiame špinatų lapelius, išmaišome ir pakaitiname kol suvys ir suglebs.
  6. Pilame grietinėlę, beriame paprikos miltelius, pakaitiname kol padažas šiek tiek sutirštės. Pasūdome, jei reikia. 
  7. Grąžiname į keptuvę vištieną, užpilame ją padažu, uždengiame ir pakaitiname ant nedidelės kaitros apie į minutes.
  8. Tiekiame su makaronais, bolivine balanda, kuskusu ar netgi bulvių koše. 
Skanaus!







Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...