2018 m. liepos 4 d., trečiadienis

Lazanija su ricotta ir špinatais


Po neįtikėtinos pyrago su špinatais ir varške sėkmės, jau drąsiau ėmiausi dar vieno naujo mūsų virtuvei recepto įgyvendinimo: lazanijos su varške ir špinatais. Nors skoniai buvo ir ne tokie nauji - kažkada esu gaminusi cannelloni su špinatais ir varške ir jie mums labai patiko. Kaip ten bebūtų, patiekdama bemėsę vakarienę, niekada nežinau kokios reakcijos sulauksiu. Didelei mano nuostabai patiekalas buvo užskaitytas ir išgirtas.
Prisimindama kaip man patiko makaronų apkepas su trijų rūšių sūriais, gamindama šią lazanija vadovavausi receptu. Bet šį receptą tikrai galima supaprastinti ir sutrumpinti ingredientų sąrašą, naudojant varškę bei kietąjį surį, atsisakant ricottos ir paprasto fermentinio sūrio (keičiant jį mažesniu kiekiu kietojo sūrio). Patiekalas nuo to bus tik lengvesnis, o pirkinių sąrašas trumpesnis.




Taigi, mums reikės (~5-6 porcijoms, 20x30 kepimo forma):
Įdarui:
2 svogūnų
5 skiltelių česnako (patikėkit, kuo daugiau, tuo skaniau)

2 kiaušinių
500 g ricotta sūrio (aš naudojau 250 g rikotos, 200 g paprastos varškės)
100 g mozzarella sūrio
200 g šviežių špintatų
50 g kietojo sūrio
1 AŠ druskos
1 AŠ pipirų

Bešamelio padažui:
50 g sviesto
70 g (1/2 puodelio) miltų
800 ml pieno
150 g fermentinio sūrio
1/2 AŠ malto muskato
1/2 AŠ druskos
1/2 AŠ pipirų
kitą kartą naudosiuosi šiuo bešamelio padažo receptu.

Užbaigimui:
9 lazanijos lakštų (kiekis priklauso nuo formos ir lakštų dydžio)
1 skardinės  (400 g) trintų pomidorų aš naudoju naminius konservuotus pomidorus
150 g fermentinio sūrio

Paruošimas:
  1. Įkaitintoje su šlakeliu aliejaus keptuvėje pakepiname smulkintus svogūnus. Jiems suminkštėjus suberiame smulkintus česnakus ir jiems paskleidus savo aromatą keptuvę nukeliame nuo kaitros.
  2. Išplakame kiaušinius ir į juos sudedame varškę, rikotą, tarkuotus sūrius, pasmulkintus špinatus, pagardiname prieskoniais. Kad špinatai užimtų mažiau vietos, juos galima nuplikyti karštu vandeniu ir tada supjaustyti. Viską išmaišome.
  3. Ten pat supilame keptus svogūnus ir vėl išmaišome.
  4. Į nedidelį prikaistuvį dedame bešamelio padažui skirtą sviestą ir miltus. Šiek tiek pakepiname.
  5. Po truputį, nuolat maišant plakimo šluotele, pilame pieną. Pakaitiname kol sutirštės.
  6. Suberiame sūrį, pagardiname prieskoniais, išmaišome ir nukeliame nuo kaitros.
  7. Ant kepimo indo dugno paskirstome pusę trintų pomidorų kiekio. Išdėliojame lazanijos lakštus.
  8. Ant lazanijos lakštų tolygiai paskleidžiame ketvirtadalį bešamelio padažo, o ant viršaus trečdalį įdaro. Įdarą lengviausia paskirstyti dedant po šaukštą ir truputį išsklaidant. Taip kartojame dar du kartus, kol neliks įdaro.
  9. Viršų išklojame lazanijos lakštais, tuomet tolygiai paskirstome bešamelio padažo likučius ir likusius trintus pomidorus.
  10. Ant viršaus pabarstome tarkuoto fermentinio sūrio.
  11. Kepame iki 180 laipsnių įkaitintoje orkaitėje 45 minutes.
  12. Iškepusią lazaniją paliekame 15 minučių atvėsti ir įsiskonėti.
  13. Labai skanu patiekti su gražgarstėmis ir pomidorais.
Skanaus!


1 komentaras:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...