2017 m. spalio 12 d., ketvirtadienis

Moliūginiai keksiukai


Šiuos keksiukus radau ten pat ir kur nuostabiuosius bananinius keksiukus, jų receptai praktiškai identiški, tad nebuvo ko abejoti. Ir nesuklydau! Keksiukai beprotiškai skanūs - kvapnūs, minkšti, drėgni. Du naminiai moliūgų nekentėjai (labai aršūs, beja: vienas - idėjinis, kitas - iš prigimties) keksiukus įvertino aukščiausiu balu! Jei tik turite moliūgų tyrės (arba moliūgą), labai rekomenduoju juos išsikepti!
Beja, šie keksiukai labai primena anksčiau keptą moliūginį keksą su šokolado gabaliukais, kurį taip pat įtraukiau į TOP kategoriją.




Taigi, mums reikės (12 keksiukų):
Keksiukams:
I mišinys:
200 g (1 puodelio) moliūgų tyrės
2 kiaušinių
1 puodelio cukraus
1/2 puodelio aliejaus
1/2 AŠ druskos
1 AŠ vanilinio cukraus

II mišinys:
120 g miltų
3/4 AŠ sodos
1/2 AŠ kepimo miltelių
1/2 AŠ malto imbiero miltelių
1 AŠ cinamono
1/4 AŠ muskato riešuto (nedėjau)
1/4 AŠ maltų gvazdikėlių (nedėjau)

Pabarstukams:
1 AŠ cinamono
1 VŠ rudojo cukraus

1 puodelis= 236 ml

Paruošimas:
  1. I mišinio produktus išmaišome iki vientisos masės.
  2. II mišinio produktus įsijojame į pas I mišinį ir išmaišome.
  3. Paruoštą tešlą paskirstome į keksiukų formeles.
  4. Pabarstukams skirtus cukrų su cinamonu išmaišome ir pabarstome jais būsimų keksiukų viršų.
  5. Kepame iki 190 laipsnių įkaitintoje orkaitėje apie 20 minučių, kol medinis pagaliukas ištrauktas bus švarus, neapsivėlęs tešla.
Skanaus!

1 komentaras:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...