2017 m. gegužės 4 d., ketvirtadienis

Kakavinis varškės pyragas



Sveikinu visas Mamas su artėjančia Mamos diena! 
Mamų palepinimui dalinuosi lengvu, paprastu, bet labai skaniu pyragu. Šis receptas žodis žodin yra keliaves ne per vieną ir ne per keturis tinklaraščius bei naujienų portalus. Reikia pasakyti ne veltui: pagaminamas lengvai, o skonis - labai geras! Mano mama jį įvertino net ne kaip pyragą, o kaip tortą. Varškės pyragų gerbėjams labai rekomenduoju išsikepti. Aš pati šį pyragą kepiau jau antrą kartą. Pirmą kartą įdarui naudojau pertrintą President varškę ir įdaras priminė skanų saldų omletą. Kadangi nesėkmė buvo skani, pyragas buvo vertas antro bandymo, o vėliau ir trečio ir taip toliau.... 



Taigi, mums reikės (26 cm skersmens atsegamai kepimo formai):
Tešlai:
300 g miltų
2 VŠ tamsios kakavos
1 AŠ kepimo miltelių
200 g sviesto
200 g cukraus
1 AŠ vanilinio cukraus
žiupsnio druskos
1 kiaušinio

Įdarui:
500 g varškės, 9% riebumo, birios
100 g cukraus
180 g grietinės, naudojau 30% riebumo
50 g krakmolo (aš naudojau 35 g, apie 3 VŠ, jei naudočiau apelsino sultis, dėčiau visus 50 g)
4 kiaušinių
1 AŠ vanilinio cukraus
1 apelsino žievelės ir sulčių (nenaudojau)

Paruošimas:
  1. Nedideliame dubenėlyje sumaišome miltus, kakavą, kepimo miltelius ir atidedame į šoną.
  2. Sveistą ištipiname ir atvėsiname.
  3. Į atvėsusį sviestą pilame cukrų, druską, vanilinį cukrų, įmušame kiaušinį ir plakame, kol cukrus ištirps ar bent jau aptirps.
  4. Į palkinį įsijojame ir įmaišome miltų mišinį. Tešla bus minkšta, maloni. Aš ją užmaišiau nesitepdama rankų - mentelės pagalba.
  5. Užmaišytą tešlą padaliname į 2 lygias dalis, vyniojame į maistinę plėvelę ir dedame valandai arba nakčiai į šaldiklį.
  6. Įdarui skirtą varškę kartu su grietine ištriname iki vientisos tekstūros (nors aš asmeniškai šioje vietoje nepersistengiu), įplakame krakmolą.
  7. Atskirai išplakame kiaušinius su cukrumi ir vaniliniu cukrumi, supilame į varškę ir išplakame. 
  8. Kepimo formą ištiesiame kepimo popieriumi. 
  9. Sutarkuojame vieną tešlos dalį į kepimo formą ir tolygiai paskirstome. Ant viršaus paskirstome varškę ir ant viršaus užtarkuojame likusią tešlą. 
  10. Kepame iki 180 laipsnių įkaitintoje orkaitėje apie 45 minutes. 
  11. Išimame iš orkaitės ir skanaujame tik visiškai atvėsusį. 
Skanaus!

Šaltinis: moteris.lt

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...