2016 m. spalio 1 d., šeštadienis

Karamelinis obuolių ir bananų pyragas


Bent jau man, obuolių pyragams - visada sezonas, o ruduo - tiesiog privalomas metas obuolių pyragams. Šis pyragas mums patiko - ne per saldus, karamelinis, gaivus nuo obuolių. Bananai suteikia papildomo skonio, bet, mano nuomone, nėra būtini. 

Taigi, mums reikės:
120 g sviesto
1 skardinės Rududu
3 kiaušinių
1 AŠ cinamono
žiupsnio muskato
žiupsnio druskos
1/4 AŠ maltų gvazdikėlių (neturėjau - nedėjau)
200 g miltų
2 AŠ (ne per kupinų) kepimo miltelių
6 vidutinių obuolių, jie patinka mažiau "obuolingi pyragai", dėkite mažiau
1 banano

Paruošimas:
  1. Sviestą ištirpiname ir į jį dedame rududu bei prieskonius su druska. Beata prieš viską sumaišant, sviestą atvėsino,  aš viską sudėjau į dar karštą sviestą, kad lengviau išsimaišytų aptirpusi karamelė. Mikseriu viską išplakame iki vientisos masės.
  2. Po vieną įmušame kiaušinius, po kiekvieno paplakame mikseriu.
  3. Suberiame miltus su kepimo milteliais - išmaišome. Masė bus labai tiršta.
  4. Į užmaišytą tešlą suberiame pjaustytus obuolius ir bananą. Gali pasirodyti, kad obuolių daugiau nei tešlos - taip ir turi būti.
  5. Pilame tešlą į kepimo popieriumi ištiestą ar sviestu pateptą kepimo formą. Beata kepė keksinėje formoje, aš - 20x30 cm formoje (pyragas gal kiek ir per plonas gavosi, kitą kartą kepčiau keksinėje formoje).
  6. Kepame iki 190 laipsnių įkaitintoje orkaitėje. Aš savąjį pyragą kepiau 35 minutes, keksinėje formoje reikėtų kepti apie 50-55 minutes.
Skanaus!


Šaltinis: Beatos virtuvė

P.S. yra dar viena Beatos karamelinio obuolių pyrago versija, su mažiau sviesto ir kefyru. Prie progos būtinai išbandysiu ir pasidalinsiu.





Prieš 2 metus: Marinuotos alyvuogės

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...