2012 m. kovo 7 d., trečiadienis

Medaus tortas


Hepy biozdei tiū my, taip sakant. Sau aš išsikepiau man patį pačiausią tortą. Ne kartą keptą ir kol kas man skenesnių nėra už jį. Kadangi man visada kyla sunkumų puošiant tortus, nes meninių gabumų visai neturiu, tai parodau kas šį kartą gimė mano skurdžioje fantazijoje, gal kam pravers. O kadangi esu senamadiška ir konservatyvi, tai man medaus tortas būtinai ir privalomai turi būti visas padengtas trupinėliais. Kitaip aš jo neįsivaizduoju, nors torto šonų  trupinėliais padengimas mane gerokai erzina ir reikalauja būti labiau kantriai nei esu.



Torto lakštų receptas čia. Iš nurodytos tešlos normos kepiau šešis, 17,5 cm skersmens lakštus, mat užsimaniau aukšto torto. Iš nuopjovų susidarė dar vienas nemažas blynas, kurį sunaudojau papuošimams ir trupiniams. Laimingo atsitiktinumo dėka, papuošimų tortui keletas liko, nes kažkodėl šeimynykščiams atrodė, kad čia sausainiai, kuriuos galima valgyti...

Su kremu šį kartą eksperimentavau ir pamiršau matuoti kiek ir ko dedu.  Iš atminties galiu pasakyti, kad mums reikės:
~600 ml riebios grietinėlės
~400 g riebios grietinės
~5-6 VŠ cukraus pudros
1 citrinos sultys (nesupilti visko iš karto ir būtina ragauti!)
tarkuotos citrinos žievelės

Paruošimas:

Visus kremui skirtus produktus plakame tol, kol kremas pasidarys purus. Grietinėlė išsiplaka ir išpučia visą kremą, jis pasidaro pakankamai tvirtas ir želatinos man neprireikė.



Kuris man kremas skaniausias (išbandžiau tik grietinėlės, tik grietinės ir dabar mix'ą) pasakyti negalėčiau, nes per daug laiko praeina tarp tortų :) Neatmenu, kad galėčiau palyginti :)


Gražaus pavasario!

2 komentarai:

  1. Sveikinimai! Ir aš labai mėgstu medaus tortą, bet visą laiką kepu plonasluoksnį. Būtinai reikės ir šitą išbandyti :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Ačiū! :) Aš bandžiau ir plonasluoksnį kepti, pagal Beatą, tai man šitas vis tik skanesnis :)

      Panaikinti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...