2018 m. rugpjūčio 22 d., trečiadienis

Cukinijų suktinukai su rikota pomidorų padaže


Šis patiekalas mane visokeriopai nustebino. Pirma: jis man labai patiko. Buvo keista, kad vietoje įprasto cannelloni makaronų skonio jaučiasi gaivi ir lengva cukinija ir man tai patinka! Antra: jis labai patiko mano vyriškiui (prisiekusiam mėsėdžiui, cukinijų nekentėjui ir šiaip...). Aš buvau šoke! Tai garantuotas įrodymas, kad patiekalas yra labai labai geras.




Taigi, mums reikės (4 porcijoms): 
3 jaunų cukinijų (man užteko vienos storos, trumpos iš mamos daržo)

Pomidorų padažui:
375 ml passata'os, aš naudojau nuvarvintus naminius pomidorus savo sultyse. Kitą kartą juos reikės pablenderiuoti dėl vientisesnės tekstūros, bet šiaip - puikiai tiko
2 česnako skiltelių, išspaustų (naudojau tris didžiules)
1 AŠ druskos
pipirų pagal skonį

Rikotos įdarui:
500 g rikotos, manau tiktų ir 9% riebumo šlapia (stačiakampiuose pakeliuose) varškė
2 kiaušinių
raudonėlių, šviežių ar džiovintų
pluoštelio žalių svogūnų laiškų

100 g tarkuoto mozzarella sūrio

Paruošimas:
  1. Kepimo inde sumaišome pomidorų padažui skirtus produktus ir atidedame į šalį.
  2. Rikotos įdarui skirtus produktus išmaišome atskirame inde.
  3. Cukiniją supjaustome plonomis juostelėmis. Aš tai dariau mandolina, dar galima panaudoti daržovių skustuką, jei cukinija plonesnė.
  4. Imame cukinijos juostelę, dedame šaukštelį įdaro, susukame į ritinėlį ir statome į indą su padažu. Kadangi manoji cukinija buvo stora, įdaro aš kroviau po 2-3 šaukštelius, tad man pakako 1 cukinijos ir būtų užtekę mažesnio kepimo indo, maždaug 20x20 cm.
  5. Ant viršaus užbarstome tarkuotą mozzarellą.
  6. Kepame iki 200 laipsnių įkaitintoje orkaitėje 30-35 minutes, kol gražiai apskrus sūris.
Skanaus!


Šaltinis: Nidos receptai




Prieš 1 metus: Nesaldus duonos pudingas
Prieš 3 metus: Ledai sausainyje
Prieš 5 metus: Skrebučai su medumi
Prieš 6 metus: Varškės ledai
Prieš 7 metus: Apelsinų pudingas
Prieš 8 metus: Varškės spurgytės

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...