2018 m. sausio 5 d., penktadienis

Šokoladainis kaip Starbucks'e


Negaliu palyginti su originalu asmeniškai, bet kad jau recepto autorė sako, kad kaip Starbucks'e - aš nesiginčiju. Kaip ir absoliuti dauguma amerikietiškų saldumynų  - pyragas skanus, bet be proto saldus. Be proto. Bet prie nesaldžios kavos - visai gerai, netgi labai gerai.


Taigi, mums reikės (20x20 cm pyragui):
115 g sviesto, tirpinto
200 g (1 puodelio) cukraus
žiupsnio druskos
2 AŠ vanilės ekstrakto
2 kiaušinių
50 g (1/2 puodelio) kakavos
70 g (1/2 puodelio) miltų
1 1/2 puodelio šokolado gabaliukų, aš sunaudojau apie 80 g šokolado

Paruošimas:
  1. Į tirpintą sviestą supilame cukrų, druskų, vanilę ir išplakame šluotele.
  2. Po vieną įplakame kiaušinius.
  3. Įsijojame kakavą ir išmaišome.
  4. Įsijojame miltus ir išmaišome.
  5. Suberiame du tečdalius šokolado gabaliukų, išmaišome.
  6. Supilame į kepimo popieriumi išklotą 20x20kepimo formą (aš kepiau 19x29) ir ant viršaus pabarstome likusius šokolado gabaliukus. Aš neįsiskaičiau į receptą ir visą šokoladą įmaišiau į tešlą.
  7. Kepame iki 175 laipsnių įkaitintoje orkaitėje apie 25-30 minučių kol įkištas medinis pagaliukas ištrauktas bus švarus arba aplipęs trupiniais, bet ne tešla.
  8. Prieš pateikiant visiškai atvėsinti.
Skanaus!

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...