2016 m. balandžio 16 d., šeštadienis

Teriyaki lašiša, kepta orkaitėje su brokoliais ir morkomis


Super, super, super! 
Aš pagaunu save, kad dauguma mano receptų prasideda "lengvai ir greitai paruošiama" ir "labai skanu" (na, šita dalimi aš, žinoma, džiaugiuosi). Bet taip jau yra: pastaruoju metu saviraiškos per akis man užtenka darbe, tad šaldytuve atsirado ir žuvies pirštelių, ir koldūnų (šita dalimi aš visai nesidžiaugiu). Tad receptai greitai ir lengvai paruošiamai vakarienei, kuri būtų ir skani, dabar yra mano dėmesio centre. Na ir tokie, kuriuos galima pagaminti su kuo mažiau indų.
Grįžtant prie lašišos recepto - super! Paruošiau per maždaug 10 minučių (gal mažiau), kepiau - 15. Buvo labai skanu. Saldoka (nieko nuostabaus pasižiūrėjaus į produktų sąrašą), bet šiam patiekalui tas saldumas labai tiko. Mums labai patiko ir tikrai kartosim.
Originaliu receptu naudojausi tik kaip idėja, cukraus ir medaus kiekiai man pasirodė mirtini.


Taigi, mums reikės (3 valgytojams):
1 galvos brokolio
2 nedidelių morkų
druskos
aliejaus

3 gabalėlių lašišos file

Padažui:
3 VŠ rudojo cukraus
1-2 VŠ medaus
3-4 VŠ sojos
1 VŠ balzaminio acto
2 VŠ sezamo sėklų

Paruošimas:
  1. Padažui skirtus produktus sumaišome dubenėlyje.
  2. Brokolius išskirstome žiedynėliais, Morkas supjaustome plonomis riekelėmis.
  3. Pagardiname druska, pašlakstome aliejumi ir išmaišome.
  4. Tai nebūtina, bet aš daržoves pakepiau apie 7 minutes orkaitėje.
  5. Ant daržovių dedame lašišos file, kurią aptepame padažu. Sunaudojame visą.
  6. Kepame iki 170 laipsnių įkaitintoje orkaitėje 15-20 minučių, kol lašišos vidinė temperatūra bus 72 laipsniai. Originaliame recepte kepama 200 laipsnių kaitroje 12 minučių. Aš kažkurį kartą kepiau 200 laipsnių temperatūroje apie 8-9 minutes, nes mano file buvo plonos. 
  7. Lašišą perkeliame į lėkštęs, daržoves sumaišome su skardoje likusiu padažu ir tiekiame prie lašišos kartu su ryžiais.
Skanaus!




Šaltinis: buzzfeed.com






Prieš 3 metus: Čenakai
Prieš 4 metus: Kakavinis bananų glotnutis
Prieš 5 metus: Bulvių ir faršo apkepas

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...