2015 m. lapkričio 6 d., penktadienis

Marokietiškai troškinta vištiena


Puikus ir labai skanus patiekalas, tinkantis tiek savaitgalio pietums, tiek vakarienei po darbo. Daug laiko ar darbo tikrai nepareikalaus. Ir tegul neapgauna toks sausas apibūdinimas. Šį receptą įtraukiau į savo TOP'inių receptų sąrašą.

Taigi, mums reikės:
1/4 puodelio džiovintų abrikosų
4 vištienos krūtinėlės puselių (aš naudojau kumpelius)
6 česnako skiltelių
1 didelio svogūno
2 saliero lapkočių (neturėjau)
1 paprikos (pridėjau nuo savęs)
400 g nuvarvintų konservuotų avinžirnių
400 g konservuotų smulkintų pomidorų
2 AŠ tarkuotos citrinos žievelės
1 1/2 VŠ citrinos sulčių
2 AŠ maltos kalendros
1 AŠ rudojo cukraus (pridėjau nuo savęs)
druskos, pipirų
1 1/2 AŠ smulkintų kalendros lapelių (keičiau petražolėmis)

Paruošimas:
  1. Abrikosus užpilame 1 puodeliu verdančio vandens ir paliekame 10 minučių. Išgriebiame abrikosus, susmulkiname, skysčio neišpilame.
  2. Keptuvėje ar troškintuve įkaitintame aliejuje ant vidutinio karščio pakepiname vištieną, kol gražiai pagels. Išimame iš keptuvės.
  3. Į tą pačią keptuvę beriame smulkintus svogūnus bei česnakus. Svogūnams pradėju sminkštėti suberiame plonai pjaustytą papriką ir saliero lapkočius. Pakepiname kol suminkštės.
  4. Į keptuvę supilame visus likusius ingredientus, išskyrus vištieną ir kalendras (petražoles). Užverdame.
  5. Sudedame į keptuvę vištieną, uždengiame dangtį, sumažiname kaitrą ir troškiname 20 minučių.
  6. Paragaujame ar netrūksta prieskonių.
  7. Prieš patiekiant įmaišome smulkintas kalendras (petražoles).
  8. Aš tiekiau su kuskusu ir kuminu pagardintomis morkomis.
Skanaus!


Šaltinis: Knyga "Skanu ir nebrangu"


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...