2010 m. liepos 18 d., sekmadienis

Marmurinis kondensuoto pieno keksas


Man šis keksas vienas iš skaniausių. Aš esu keksų mėgėja, taigi mano džiaugsmui šis gavosi tikrai labai skanus - drėgnas, purus. 


Taigi mums reikės:

200 g minkšto sviesto
190 g miltų
3/4 AŠ kepimo miltelių
50 g cukraus
1/2 AŠ vanilinio cukraus
1/2 AŠ druskos
3 VŠ kakavos
2/3 indelio saldinto kondensuoto pieno
3 kiaušiniai

Procesas:
  1. Cukrų, vanilinį cukrų, druską ir minkštą sviestą išplakame iki purumo.
  2.  Supilame kondensuotą pieną ir išmaišome iki vientisos masės. 
  3. Įmaišome išplaktus kiaušinius. 
  4. Padaliname masę per pusę. 
  5. Miltus sumaišome su kepimo milteliais. 
  6. Padaliname miltus per pusę ir į vieną pusę įmaišome kakavą. 
  7. Suberiame miltus į tešlas - su kakava į vieną tešlos pusę, paprastus į kitą. Viską gerai išmaišome. 
  8. Supilame baltą tešlą, ant viršaus kakavinę ir šiek tiek pamaišome, kad susimaišytu balta ir kakavinė tešlos). Kepti iki 170 C ikaitintoje orkaitėje apie 1 val. 



Šaltinis: AJ receptai

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...